دختر جوانی که در پشت شمشادها مورد تجاوز جنسی قرار گرفت\

دختر جوانی که در پشت شمشادها مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

  • کد خبر: 215876
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 16:20

استنادنیوز؛ مامور پلیس ادعای یک دختر 19 ساله مبنی بر این‌که در پارک به او تجاوز شده است را نپذیرفت. دختری 19 ساله در ایندیانا که توهم تجاوز Rape داشت به جرم Crime این‌که به پلیس Police ادعای دروغین کرد محاکمه شد.

طبق گزارش پلیس، مارگاریتا والاس با مراجعه به اداره پلیس گفت که در پارک آندرسون مورد تجاوز پسری 17 ساله قرار گرفته است و همچنین وی مدعی بود که پسر جوان وی را با گرفتن دست و دهانش به اجبار به پشت درختان و شمشاد ها برده و مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده است.

مارگاریتا در ادامه گفت که با فریاد زدن و ضرب و شتم پسرجوان، تقاضای کمک از اهالی پارک کرد اما کسی به او توجهی نداشت و پسرمتجاوز هم به اسانی به هدف خود رسید.

پلیس پس از ثبت اظهارات مارگاریتا اقدام به پرس و جو در پارک کرد. طبق گفته هاي‌ 2 پیرمرد بازنشسته که بیشتر اوقات وقتشان را در پارک می گذراندند ان ها تا کنون شاهد خشونت هاي‌ جنسی در پارک نبوده اند ودر این مدت دختری با ظاهر مارگاریتا دراین پارک نیامده است.

طبق گزارش دکتری قانونی در بدن دخترجوان هیچ آثاری از تعرض جنسی و یا ضرب و شتم صورت نگرفته و بدن او کاملا سالم است. مامورپلیس طی تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد دخترجوان ادعای دروغین کرده ودر این مدت پلیس را فریب داده است.

طبق نظر هیئت منصفه مارگاریتا والاس بعلت فریب دادن پلیس به حداقل یکسال زندان Prison و پرداخت 5000 دلار محکوم شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار