تامین اجتماعی مازندران حق ندارند دفترچه های بیمه کارگران را تمدید نکنند\

تامین اجتماعی مازندران حق ندارند دفترچه های بیمه کارگران را تمدید نکنند

  • کد خبر: 213361
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1397 - 13:09

استناد؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از مجلس و مسئولان بخش های دولتی خواست برای رفع موانع تولید برنامه ریزی کنند گفت: تامین اجتماعی مازندران حق ندارند دفترچه های بیمه کارگران را تمدید نکند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح شنبه در مراسم تقدیر از برترین های صنعت و معدن استان مازندران با بیان اینکه مازندران متعلق به تمام ایرانیان است خواستار توجه بیشتر به آن  شد و گفت: مازندران با پتانسیل بالای گردشگری نیازمند توجه است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان یادآور شد: بخش خصوصی برای مقابله با دشمن در این جنگ آماده است و لشکرهای بخش خصوصی آمادگی کامل کردند.

وی به تحریم ها اشاره و اضافه کرد: در این تحریم همه تاوان را نباید بخش صنعت بدهد و وام هایی با سودهای بالا نیز از جمله مشکلات بخش صنعت است.

سهل آبادی با بیان اینکه مطالبه و وصول ارزش افزوده به عهده صنعتگران نباید باشد از شکل گیری یک هاب صادراتی در خانه صنعت و معدن خبر داد و گفت: در این هاب و گروه مشکلات حوزه صنعت و معدن بررسی و پیگیری می شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از مجلس و مسئولان بخش های دولتی خواست برای رفع موانع تولید برنامه ریزی کنند گفت: تامین اجتماعی حق ندارند دفترچه های بیمه کارگران را تمدید نکنند.

وی یادآور شد: باید از لشکر بخش خصوصی که در جنگ اقتصادی همراهی و مقابله می کند حمایت کرد وبخشی از مایملک صنعتگران توسط بانک ها به دلیل بدهی ها توقیف شده است.

وی همکاری با شبکه توزیع برای جلوگیری از قاچاق کالا را ضروری برشمرد و گفت: وقتی در کشور لوازم خانگی خوب تولید می کنیم، چرا شاهد ورود اجناس خارجی هستیم و باید تسهیل و نظارت لازم صورت گیرد.

سهل آبادی ادامه داد:  بخش صنعت پشتوانه نظام و دولت است اما انتظار حمایت دو سویه از سوی دولت برای رفع مشکلات را دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به فروش ۵۲ تن سکه در کشور گفت: عواید حاصل از فروش این سکه ها به جیب چه کسانی رفت و باید این مسئله بررسی شود.

وی نجات صنعت را امری مهم برشمرد و از مسئولان خواست تا به دل صنعت بروند و مسائل را بررسی کنند و گفت: کل ارزی که از کشور خارج شده هنوز جنس آن وارد کشور نشده و به کشورهای دیگر روانه شده است.

سهل آبادی با بیان اینکه رصد شود میزان خرید ملک در ترکیه توسط ایرانی ها در این چندماه گذشته چقدر افزایش یافته است گفت: واردات کود انسانی جای تاسف دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه نرخ تعرفه ای واردات باید توسط اهل فن و متخصصان تعیین شود گفت: همچنین باید واحدهای مورد نیاز صنعتی و تولید احداث شود و اجازه ایجاد هر واحد به هرکسی داده نشود.

وی فرسودگی تجهیزات را از مشکلات برشمرد و گفت: صنایع و معادن ما با تجهیزات سال ۱۹۷۵ میلیادی چگونه رقابت و فعالیت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار