اعلام حمایت بازاریان و اصناف قائمشهر از غلامرضا میرزایی در انتخابات شورای شهر + عکس\
  • بازاریان قائمشهری انتخاب کردند...

اعلام حمایت بازاریان و اصناف قائمشهر از غلامرضا میرزایی در انتخابات شورای شهر + عکس

  • کد خبر: 211727
  • چاپ
  • انتشار: 26 ارديبهشت 1396 - 23:13

 بازاریان قائمشهر مردی از جنس خودشان را حمایت خواهند کرد، این گفته حاضران در همایش بزرگ اصناف و بازاریان است که امشب برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز، در همایش بزرگی که امشب مورخ 26 اردیبهشت ماه در 16 متری اول برگزار شد، بازاریان و صنوف مختلف حمایت خود را از نائب رئیس اتاق اصناف در انتخابات شورای شهرستان قائمشهر اعلام کردند.
در این همایش که از ساعت 20 تا 21:30 در حسینیه شهدا برگزار شد جمع بزرگی از بازاریان قائمشهر حضوری گرم به عمل آوردند و حمایت قاطع خود را از آقای غلامرضا میرزایی، مردی که سال های سال در کنارشان بود و در حد توان با توجه به مسئولیت هایی که داشت به مشکلات بازاریان رسیدگی نمود، اعلام کردند.


حاضران در همایش غلامرضا میرزایی را فردی توانمند و مخلص معرفی می کردند که خواست و توان لازم برای حل مشکلات عدیده آن ها را در شورای شهر دارد. فردی که بیش از 12 سال مسئولیتی مستقیم در ارتباط با مشاغل مختلف دارد با کارشناسی ارشد حقوق می تواند از حقوق این قشر بزرگ در شورای شهر با قاطعیت دفاع نماید.
گفتنی است آقای میرزایی با شعار شورای شهر شیشه ای و گزارش دقیق عملکرد وعده شورای شهری متفاوت با هدف خدمتگذاری مردم داده است.

غلامرضا میرزاییمیرزایی اصناف

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار