سیدحامد بیکایی؛ 37 مرحله ضدعفونی در شهرستان سیمرغ انجام شده است\

سیدحامد بیکایی؛ 37 مرحله ضدعفونی در شهرستان سیمرغ انجام شده است

  • کد خبر: 2111967
  • چاپ
  • انتشار: 31 فروردين 1399 - 20:35

شهردار کیاکلا، گفت: 37 مرحله ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر، تاسیسات و مبلمان شهری، جایگاه سوخت، ادارات، اصناف و محلات با یک دستگاه آتش نشانی 2 هزار لیتری، یک دستگاه تانکر آبرسانی 6 هزار لیتری، سم پاشی تانکری و دوشی به همراه نیروهای جهادی و مردمی انجام شده است.

سید حامد بیکایی روز یکشنبه در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه از ابتدا شیوع ویروس کرونا شهرداری کیاکلا در راستای مقابله با این ویروس اقداماتی در سطح این شهرستان انجام داده است، افزود: به مبلغ پنج میلیون تومان پارچه خریداری و به منظور تهیه ماسک رایگان برای شهروندان تحویل سپاه داده ایم.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا آهک پاشی کلیه کانال ها، جوی های شهری و مخازن مکانیزه زباله شهری انجام شده است، گفت: با نصب بنر در جایگاه های بیلبورد شهری نکات بهداشتی طبق پروتکل وزارت بهداشت را به اطلاع شهروندان رسانده ایم.
شهردار کیاکلا بیان کرد: بازار سنتی این شهر که هر هفته یکشنبه در محیطی باز برگزار می شد، برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیل و این روند همچنان تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه دارد.
بیکایی از نظارت بر تاکسی های شهری جهت ضدعفونی روزانه و کاهش مسافر صندلی عقب به 2 نفر خبر داد و گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا تعطیلی آرامستان ها، برخورد با زباله گردهای سطح شهر، شیفت بندی پرسنل و توزیع الکل و ماسک بین کارکنان دیگر اقداماتی بود که انجام شده است.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی هشدارهای بهداشتی به صورت صوتی توسط ماشین آلات آتش نشانی به شهروندان انجام شده است، افزود: 40 بسته معیشتی و هر بسته به ارزش 500 هزار تومان در اختیار کارکنان شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کیاکلا در پایان این گفتگو از مردم شهر که به توصیه های بهداشتی و ایمنی توجه و با شهرداری همکاری داشته اند و همچنین از مجموعه کادر پزشکی و درمانی این شهر قدردانی کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار