توزیع یکهزار و 500 ماسک بهداشتی در روستای ساروکلا / عملیات ضدعفونی 8 مرحله\

توزیع یکهزار و 500 ماسک بهداشتی در روستای ساروکلا / عملیات ضدعفونی 8 مرحله

  • کد خبر: 2111960
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1399 - 21:50

رئیس شورای روستای ساروکلا شهرستان قائمشهر، گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، یکهزار و 500 ماسک بهداشتی در بین اهالی این روستا توزیع شده است.

علی بابا مقدسی شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با استناد نیوز تعداد خانوار روستای ساروکلا را 750 خانوار اعلام کرد و افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، ستادی متشکل از نماینده خانه بهداشت، پایگاه محل، شورا و دهیاری برای مقابله با این ویروس تشکیل شد.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا هشت مرحله سم پاشی در این روستا  انجام شده است، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ، یک مرحله آهک پاشی جوی ها و معابر هم انجام شده است.
رئیس شورای روستای ساروکلا قائمشهر مشارکت مردمی برای مقابله با این ویروس را خوب تلقی کرد و بیان کرد: کمک های خیرین برای مقابله با ویروس کرونا به مبلغ 11 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
دهیار روستای ساروکلا شهرستان قائمشهر از توزیع 56 بسته غذایی بین افراد نیازمند به ارزش 100 هزار تومان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان هم بسته معیشتی تهیه و بین افراد نیازمند توزیع خواهیم کرد.
محمود محمودیان در پایان گفت: در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به منظور جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا، خودروهایی که وارد این روستا شده اند ابتدا ضدعفونی و سپس نسبت به تب سنجی افراد هم اقدام کرده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار