توزیع 11 هزار ماسک در روستای قراخیل قائمشهر / 11 مرحله گندزدایی برای مقابله با کرونا\

توزیع 11 هزار ماسک در روستای قراخیل قائمشهر / 11 مرحله گندزدایی برای مقابله با کرونا

  • کد خبر: 2111954
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1399 - 20:33

رئیس شورای روستای قراخیل شهرستان قائمشهر با بیان اینکه ۱۱ هزار ماسک بهداشتی در سطح این روستا توزیع شده است ، گفت : یکهزار و ۶۰۰ گان توسط نیروهای خودجوش این روستا در حال تولید است.

محمدکاظم علیجانزاده شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با استنادنیوز با اشاره به اینکه یازده هزار ماسک توسط خواهران روستای قراخیل تولید شده است، افزود: بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید امکانات کاور کفش، کاور دست، گان و روتختی هزینه شده است.
وی از ۱۶ مرحله ضدعفونی معابر ، خیابان و مساجد این روستا خبر داد و گفت: همچنین در دو مرحله مواد ضدعفونی بین اهالی روستا توزیع شده است.
رئیس شورای روستای قراخیل میزان تولید کاور کفش را یک هزار و ۵۰۰ ، کاور دست را ۲ هزار و ۵۰۰ اعلام کرد و افزود : همچنین دوخت سه هزار روتختی برای بیمارستان رازی و درمانگاه ها در حال انجام است.
علیجانزاده با اشاره به اینکه قبل از سال جدید به چهل خانوار بسته معیشتی غذایی به قیمت هر خانوار ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز سه مرحله بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع می شود.
وی کمک های مردمی این روستا برای مقابله با ویروس کرونا را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بیشتر این کمک ها به صورت خودجوش از سوی مردم روستای قراخیل انجام شده است.
رئیس شورای روستای قراخیل مهم ترین درخواست اهالی این روستا را بحث مرکزیت این روستا در بخش بالاتجن اعلام کرد و گفت : متاسفانه در چند دوره گذشته مجلس نمایندگان این حوزه از این موضوع استقبال نکرده اند.
علیجانزاده با اشاره به اینکه روستای قراخیل بک روستای نیمه صنعتی است، بیان کرد: بیش از ۲۰ سورتینگ ، بسته بندی و پرورش ماهی در این روستا وجود دارد.
وی در پایان با بیان اینکه در این روستا بیش از یکهزار و ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی وجود دارد، گفت: ۴۰۰ هکتار از این اراضی شالیزاری و مابقی آن به کشت مرکبات اختصاص دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار