وزیر کشور:‌ آسیب‌های فضای مجازی نگران‌کننده است\

وزیر کشور:‌ آسیب‌های فضای مجازی نگران‌کننده است

  • کد خبر: 2111443
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1398 - 13:12

استناد نیوز - وزیر کشور گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی جزء موارد نگران کننده است.

 

 به گزارش استنادنیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی  در حاشیه یکصد و بیست و هشتمین شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع تایید و تاکید به استفاده مثبت و مناسب از فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در این زمینه گزارشی در مورد عملکرد فضای مجازی تهیه و به یک کارگروه ارجاع شده است تا بتوانند با اعمال سیاستها، روشها و اقدامات مناسب به کاهش تاثیرگذاری فضای مجازی در زمینه آسیبهای اجتماعی و استفاده مطلوب از آن و ساماندهی این مهم اقدام کنند.

رحمانی فضلی گفت: همچنین در نشست امروز موضوع نهادهای دینی، همکاری و تاثیرگذاری آن‌ها در حوزه های آسیب های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر کشور افزود: بر اساس گزارش و نظرسنجی های و پیمایش علمی انجام شده، تاثیرات این گونه نهادها در حوزه اجتماعی بسیار بالا و ارزشمند است.

رحمانی فضلی گفت: مباحث آسیب‌های اجتماعی در حوزه تربیتی نیز قرار است در کارگروهی مورد بررسی قرار گیرد تا از این ظرفیت بزرگ در نهادهای آموزشی از جمله آموزش و پرورش و در مدارس مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در این کارگروه روش های علمی مشخص خواهد شد زیرا کماکان ما متعقد هستیم که موضوع آسب های اجتماعی را فقط به صورت اجتماعی می شود حل و فصل و ساماندهی کرد.

رحمانی گفت: در این ارتباط بهترین روش در حوزه اجتماعی این است که به صورت پیشگیرانه عمل کنیم و اگر بتوانیم با این روش مبتنی بر اجتماعی کردن موضوع مساله را پیش ببریم، قطعا موفق خواهیم شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار