مجوز حدود 70 اسکله چند منظوره در حاشیه دریای خزر صادر شد\

مجوز حدود 70 اسکله چند منظوره در حاشیه دریای خزر صادر شد

  • کد خبر: 2111100386
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1399 - 17:05

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران الویت های مهم در بخش سرمایه گذاری این استانداری را پتروشیمی , اصلاح نژاد دام , بومگردی , لایه روبی و احیای آب بندانها و احداث و افتتاح 9نیروگاه مقیاس کوچک در استان و جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف اعلام کرد.

حسن خیریانپور با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری استان احیای واحدهای راکد است ،افزود: لازم است در اولین گام , پالایش آماری از واحدهای راکد , نیمه فعال و واحدهایی که در تملیک بانکها هستند انجام و اقدامات اساسی برای احیاء و بازگشت آنها به چرخه تولید انجام شود .

وی با بیان اهمیت ترویج و گسترش زراعت چوب و استفاده از اراضی مناسب برای عملیاتی نمودن طرح های این حوزه گفت: ضرورت دارد منابع طبیعی استان ضمن تعیین عرصه ها و سهم هر شهرستان , نهال مورد نیاز را تأمین نماید.

حسن خیریانپور تصریح کرد: نظر به اینکه با هدایتهای استاندار محترم تا کنون مجوزحدود 70 اسکله چند منظوره تفریحی و توریستی در حاشیه دریای خزر صادر شده, ضروری است دستگاه های اجرایی مرتبط و فرمانداران و شهرداران در جهت جذب سرمایه گذار برای عملیاتی نمودن این اسکله ها اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پتروشیمی , اصلاح نژاد دام , بومگردی , لایه روبی و احیای آب بندانها و احداث و افتتاح 9نیروگاه مقیاس کوچک در استان و جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف را از اولویت های مهم بخش سرمایه گذاری استانداری برشمرد و گفت : یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری استان احیای واحدهای راکد است که لازم است در اولین گام , پالایش آماری از واحدهای راکد , نیمه فعال و واحدهایی که در تملیک بانکها هستند انجام و اقدامات اساسی برای احیاء و بازگشت آنها به چرخه تولید انجام شود .

وی همچنین تصریح کرد : اتمام و افتتاح طرح های تولیدی و اقتصادی بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر برنامه های استان است که باید با همه توان در این جهت اقدام داشته باشیم .

خیریانپور بر توجه به طرح مهارت آموزی تأکید کرد و گفت: امسال هم با همکاری فنی و حرفه ای و فرمانداران و مراکز نظامی و انتظامی برنامه مهارت آموزی را به صورت جدی پیگیری و هماهنگی و اقدام خواهیم داشت. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار