آسفالت 25 کیلومتر از راه روستایی بخش مرکزی جویبار / نصب دوربین مدار بسته در 10 روستای بخش مرکزی\
  • محمد مدانلود بخشدار مرکزی جویبار؛

آسفالت 25 کیلومتر از راه روستایی بخش مرکزی جویبار / نصب دوربین مدار بسته در 10 روستای بخش مرکزی

  • کد خبر: 2111100330
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1399 - 16:24

بخشدار مرکزی جویبار از نصب 70 دوربین مدار بسته در 10 روستای بخش مرکزی برای ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش استنادنیوز، محمد مدانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بخش مرکزی جویبار دارای 41 روستا با 22 هزار نفر جمعیت است،افزود:37 دهیاری در بخش مرکزی شهرستان جویبار در حال فعالیت هستند.

وی یکی از مهم ترین دغدغه های این بخش را تامین امنیت اعلام کرد و گفت: حدود چهار سال گذشته در 10 روستا 70 دوربین مداربسته برای امنیت روستائیان نصب شده که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تعداد نصب به 15 روستا برسد.

بخشدار مرکزی جویبار از احداث پارک بوستان در هشت روستای این بخش خبر داد و گفت که یک پارک بوستان در فضایی به مساحت یکهزار و 600 متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر 200 میلیون تومان در روستای چهارطاق بن به زودی به بهره بردرای می رسد.

مدانلو با بیان اینکه طرح هادی از مهم ترین الویت ها در روستاهای بخش مرکزی است، افزود:در طی 6 سال گذشته آسفالت 25 کیلومتر از برخی از روستاهای این بخش انجام و طرح هادی در پنج روستا هم در حال پیگیری است .

وی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی هم اکنون با کمترین استرس کم آبی مواجه هستیم ،گفت که بعد از سیل اواخر سال 97 ، بیش از 700 کیلومتر از انهار و زهکش های بخش مرکزی لایروبی آن انجام شد.

بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه بیش از 30 کیلومتر لایروبی در رودخانه سیاه رود این شهرستان در حال اجرا است، افزود: با لایروبی رودخانه سیاه رود از وقوع سیلاب جلوگیری می شود.

مدانلو ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای بخش مرکزی را یکی از دغدغه های مهم مسئولین اعلام کرد و گفت که امسال با بازدید های به عمل آمده در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز 15 پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

بخشدار مرکزی جویبار در پایان از افتتاح پارک بوستان در چهارطاق بن ، پایش تصویری و طرح هادی در برخی از روستاهای این بخش در هفته دولت خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار