ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در مازندران فرصتی برای تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار است\
  • معاون مجمع عالی نخبگان استان مازندران؛

ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در مازندران فرصتی برای تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار است

  • کد خبر: 2111100321
  • چاپ
  • انتشار: 12 مرداد 1399 - 19:58

محمدرضا فرجی آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی 700 هکتاری در بهشهر را فرصتی مناسب برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال در مازندران دانست که نباید آن را از دست داد.

 محمدرضافرجی در گفت و گویی اختصاصی با استنادنیوز اظهار داشت؛ مهم‌ترین نیاز مازندران در بخش زیرساخت تولید وجود یک شهرک صنعتی بزرگ بود که توانایی استقرار واحدهای صنعتی بزرگ را در خود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی واحدهای تولیدی بزرگ، واحدهای تولیدی کوچک نیز به حرکت در خواهند آمد، گفت؛ خوشبختانه در هفته گذشته با پیگیری های صورت گرفته در استان عملیات اجرایی اولین شهرک صنعتی بزرگ به مساحت ۷۰۰ هکتار در شهرستان بهشهر آغاز شد.
معاون ارتباطات مجمع عالی نخبگان استان مازندران بیان داشت؛ با توجه به شرایط مناسبی که برای توسعه سرمایه‌گذاری در مازندران وجود دارد می توان از این فرصت در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.
وی افزود؛ امیدواریم مسئولین ذیربط در واگذاری زمین به واحدهای صنعتی دقت لازم را داشته باشند تا سرمایه‌گذارانی توانمند و دارای اهلیت در شهرک صنعتی مستقر شده و استان مازندران از عواید این شهرک به بهترین نحو بهره‌مند شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار