بزرگ‌ترین کارخانه ام دی اف مازندران با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید\

بزرگ‌ترین کارخانه ام دی اف مازندران با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100317
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1399 - 17:31

صبح پنجشنبه با حضور ویدو کنفرانسی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، سرپرست وزارت صمت و استاندار مازندران بزرگ‌ترین واحد تولید ام دی اف (فیبر فشرده) مازندران افتتاح شد.

به گزارش استناد نیوز، این واحد تولیدی سولزی که وابسته به شرکت آرین شیمی است در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و زیر بنای هفت هزار متر مربع ساخته شد و برای ساخت آن در مجموع ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات بانکی و آورده بخش خصوصی سرمایه گذاری شد. معادل ۳۵ میلیون یورو از این اعتبار در قالب ارزی برای خرید ماشین آلات از سوی دولت تخصیص داده شد.

این واحد قادر به تولید بیش از ۳۰۰ هزار متر مکعب تخته فیبری فشرده خواهد بود و همچنین بیش از ۳۰۰ نفر نیز با راه اندازی این واحد صنعتی مشغول کار شده اند.

قدم بزرگ مازندران در حل مشکلات تامین چوب صنایع

استاندار مازندران نیز در مراسم افتتاح واحد تولیدی ام دی اف استان به تلاش حل مشکل زراعت چوب در استان اشاره کرد و گفت: امسال چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی مازندران به زراعت چوب اختصاص یافت.

احمد حسین زادگان افزود: زراعت چوب یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ عرضه‌های منابع طبیعی است و این کار در اراضی شیبدار مازندران با قوت در دست انجام است.

وی گفت: در حفظ نباتات با قوت وارد عمل شده ایم و برای تهیه چوب مورد نیاز صنایع و ام دی اف تلاش شد تا قرنطینه در مبدا روسیه و همچنین بندر امیرآباد ایجاد شود که در حال روند اداری است.

در ۲ روز اخیر با سفر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان مازندران حدود یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان واحد صنعتی در این خطه شمال کشور به بهره برداری رسید و برای حدود یک هزار نفر نیز ایجاد اشتغال شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار