بهره مندی ۴ هزار خانواده از بسته های حمایتی رزمایش کمک مومنانه در جویبار + ویدئو\
  • فرمانده سپاه جویبار در گفتگو با استناد نیوز؛

بهره مندی ۴ هزار خانواده از بسته های حمایتی رزمایش کمک مومنانه در جویبار + ویدئو

  • کد خبر: 2111100314
  • چاپ
  • انتشار: 09 مرداد 1399 - 15:34

سرهنگ مهرداد بابایی با اعلام اینکه در بخش متمرکز حدود یک هزار و ۴۶۰ بسته حمایتی آماده خواهد شد، گفت: در بخش غیر متمرکز که بیشتر شامل کمک های مردمی خواهد بود دوهزار و ۷۰۰ بسته حمایتی آماده و در نهایت این بسته ها بین بیش از ۴ هزار خانواده نیازمند توزیع خواهد شد .

به گزارش استناد نیوز، فرمانده سپاه شهرستان جویبار روز پنج شنبه در مراسم آغاز مرحله دوم‌ رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان جویبار با اشاره به اینکه این کمک ها در ۳ مرحله بین خانواده های نیازمند و جامعه هدف توزیع خواهد شد، افزود: قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) با محوریت مجمع خیرین محرومین شهرستان جویبار و باهمکاری دیگر دستگاههای حمایتی و خیرین، جمع آوری این کمک ها را به عهده داشته اند.

وی با اعلام اینکه این مرحله در سه مقطع زمانی، عید سعید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و پایان ماه صفر انجام خواهد شد، ادامه داد: امروز در اولین مقطع زمانی قرار داریم که با کمک خیرین و دستگاه های حمایتی از قبیل کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه، مجمع خیرین، شهرداری ها، اصناف، صنعت و معدن و با یاری ائمه جمعه بسته هایی تعریف و توزیع خواهد شد.
سرهنگ بابایی با اشاره به اینکه در مرحله اول این رزمایش بسته های حمایتی شامل بسته های پروتئینی توزیع خواهد شد، گفت: طبق سنوات گذشته توزیع گوشت قربانی نیز بین خانواده های نیازمند شهرستان انجام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار