11 میلیارد تومان برای احیاء کارخانه نساجی مازندران هزینه شد\

11 میلیارد تومان برای احیاء کارخانه نساجی مازندران هزینه شد

  • کد خبر: 2111100308
  • چاپ
  • انتشار: 08 مرداد 1399 - 14:30

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام اینکه این ستاد در فاز نخست برای احیاء کارخانه نساجی مازندران 11 میلیارد تومان هزینه کرده است،گفت که در جذب نیروی انسانی دخالتی نداریم .

به گزارش استناد نیوز ؛ عارف نوروزی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه نساجی مازندران واقع در قائمشهر با اشاره به اینکه زمانی که برای کارخانه نساجی مازندران با استاندار و فرماندار وارد بحث شدیم تا مشکل این کارخانه را برطرف کنیم متوجه شدیم که کار کمی پیچیده است، افزود : کسانی که در گذشته آمدند و رفتند و مشکلاتی که حل نشد و مالک همچنان در این کارخانه غایب است زیرا عده ای که در این کارخانه بودند و رفتند مالک نبودند. البته ماشین آلات و امکانات خوبی وارد کارخانه شده است که مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه نتیجه جلسات دو وجهی ما با استانداری به دلیل مشکلاتی که موجود بود به مراجع قضایی ختم شد، گفت که مدیر اجرایی استان و شواری تامین شهرستان و استان حکمی داده شد و مدیر اجرایی انتخاب شد. برای ورود ما هم نیاز به کم قضایی بود که توسط مراجع این مشکل هم مرتفع شد. دو فرد در فعالیت مالی با حکم دادستانی انتخاب شدند. حساب مشترکی هم که مورد تایید مراکز قضایی بود افتتاح شد و پول های کارخانه به حساب مذکور واریز می شود.

معاون اجرایی ستاد فرمان حضرت امام (ره) با تاکید بر اینکه در کارهای اجرایی دخالتی نداریم، افزود: به دنبال توسعه و ثبت ماشین آلات جدید هستیم. هزینه های مورد نیاز برای خرید ماشین الات جدید از سوی ما انجام می شود. برآورد اولیه 18 میلیارد تومان است . 60 میلیارد تومان دارایی راکت در کارخانه نساجی مازندران است. البته 30 میلیارد تومان ارزش گذاری ماشین آلات نساجی اعلام شد که اگر هم بیشتر باشد بودجه مورد نظر تامین خواهد شد.

نوروزی در پایان با اشاره به اینکه در زمینه جذب نیرو با سازوکار مسئولان شهرستان انجام می شود، بیان کرد: برای جذب نیرو هیچگونه دخالتی نخواهیم داشت. نساجی شماره یک هم که در سطح شهر قرار دارد اگر شرایط انتقال آن مهیا شود بسیار مناسب است. شهرداری هم برای سایت نساجی قائمشهر کاربری جدیدی تعریف کند و امکان انتقال این مجموعه به خارج از شهر انجام شود.

در کارخانه نساجی مازندران 400 کارگر مشغول به فعالیت هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار