پلمب 8 واحد صنفی در جویبار / اصناف پرخطر همچنان تعطیل است\

پلمب 8 واحد صنفی در جویبار / اصناف پرخطر همچنان تعطیل است

  • کد خبر: 2111100306
  • چاپ
  • انتشار: 07 مرداد 1399 - 15:47

فرماندار شهرستان جویبار از پلمب هشت واحد صنفی پرخطر اعم از قهوه خانه و کبابسرا به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت : اصناف پرخطر همچنان تعطیل است.

سید علی اسد با بیان اینکه در موج دوم کرونا 847 بازدید در سطح این شهرستان انجام شده است،افزود:رعایت پروتکل های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است چرا که در صورت مشاهده بعد از اخطار نسبت به پلمب آن واحد ها اقدام خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه کار نظارت و بازرسی به صورت روزانه در حال انجام شدن است،گفت:گشت های مشترک با حضور بازرسان شبکه بهداشت ،نیروی انتظامی ، اتاق اصناف ، صنعت و معدن به صورت همه روزه از همه حوزه های این شهرستان در حال انجام شدن است.

فرماندار جویبار با بیان اینکه استفاده از ماسک همچنان مورد تاکید است،افزود:از شهروندان می خواهم تا برای حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان وهمچنین جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند.

اسد با اعلام اینکه سطوح پرخطر و پرجمعیت توسط شهرداری ها ضدعفونی می شود،گفت : به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، نسبت به تعطیلی جمعه بازار ، پارک ها، سالن های ورزشی ، قلیان سراها و مکان های پرخطر اقدام کرده ایم.

وی یکی از مشکلات بیمارستان عزیزی جویبار را دستگاه اکسیژن ساز اعلام کرد و ادامه داد:این دستگاه با همت یکی از خیرین این شهرستان خریداری و به این بیمارستان برای رفاه حال بیماران اهداء شد.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان با اعلام اینکه خوشبختانه طی چند روز گذشته در این شهرستان شاهد فوتی بیماران کرونایی نبوده ایم،گفت: بیمارستان عزیزی روزانه پنج بیمار کرونایی پذیرش می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار