راه های ورودی به مناطق گردشگری سوادکوه مسدود شد\

راه های ورودی به مناطق گردشگری سوادکوه مسدود شد

  • کد خبر: 2111100303
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1399 - 18:10

فرماندار شهرستان سوادکوه گفت : مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان در راستای جلوگیری از تجمع گردشگران و شیوع بیماری کرونا ، مسدود شده است.

سعید یزدانی از آماده باش صد درصدی دهیاری ها ، شوراها و بخشداری ها برای مسدود شدن راه های ورودی به مناطق گردشگری در این شهرستان خبر داد و افزود: پایان هفته مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تجمع مردم مسدود شده است.

وی گفت: این هماهنگی ها با مشارکت شوراها ، دهیاری ها و همراهی بازرسان اداره میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در حال انجام شدن است.

فرماندار سوادکوه بیان کرد :پایان هفته مسیرهای ورودی به مناطق گردشگری از جمله دراسله ، بزلا ، کسلیان و غیره مسدود و از ورود افراد غیربومی جلوگیری می شود.

یزدانی گفت: باتوجه به قرمز بودن وضعیت کرونایی این شهرستان ،متاسفانه برخی از افراد این بیماری را جدی نگرفته و به دنبال تفریح در مناطق گردشگری هستند.

وی با بیان اینکه تیم شهرستان سوادکوه کرونایی شده است،افزود:به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ؛ پارک ها ، تفرجگاه ها ، آرایشگاه ها ، کلاس های آموزشی و رانندگی تعطیل شده است و تیم نظارتی متشکل از چهار نفر هر روزه و به صورت مستمر از ادارات ، بانک ها ، تفرجگاه ها ، صنوف ها و غیره در حال بازدید هستند.

فرماندار سوادکوه با تاکید براینکه ورود ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک ممنوع است،گفت:تاکنون به برخی از مدیرانی که دستور العمل پروتکل های بهداشتی در سطح این شهرستان را جدی نگرفته اند، تذکرات لازم را ارائه داده ایم .

وی

 از ضدعفونی مستمر نقاط پرتردد سطح این شهرستان توسط شهرداران خبر داد و افزود:هشدار کرونایی توسط شهرداری ها با جدیت و به صورت شبانه روزی هم در حال انجام شدن است.

یزدانی با اعلام اینکه خوشبختانه در این شهرستان با کمبود ماسک مواجه نیستیم ،گفت:در سطح شهرستان سوادکوه 3 ایستگاه توزیع ماسک مستقر شده است.

فرماندار سوادکوه در پایان تعداد بازدید های مشترکی که از سوی اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی انجام شد را یکهزار و 643 بازدید اعلام کرد و گفت که تاکنون 253 مورد تذکر و 114 مورد پرونده تخلف هم تشکیل شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار