تعطیلی یک هفته ایی جویبار / محدودیت های جدید بخاطر کرونا اجرا می شود\

تعطیلی یک هفته ایی جویبار / محدودیت های جدید بخاطر کرونا اجرا می شود

  • کد خبر: 2111100292
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1399 - 16:36

فرماندار شهرستان جویبار،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز کلیه مراسمات و اجتماعات در این شهرستان به مدت یک هفته تعطیل است و محدودیت های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

سید علی اسد روز دوشنبه درباره وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان ،افزود: باتوجه به شدت موج دوم ویروس کرونا، شهرستان جویبار در وضعیت قرمز به سر می برد و علت افزایش بیماران کرونایی برپایی مجالس عروسی ، عزا و دورهم نشینی است که برای مقابله با این بیماری باید محدودیت های گذشته که در موج اول ایجاد شده بود، بار دیگر بازگردد.

وی ادامه داد : برخی از فعالیت ها اعم از تعطیلی بازار هفتگی ، بساط دست فروشی ، مراسمات عزایی ، عروسی ، برگزاری نماز جمعه  و نماز جماعت ،مسدود نمودن تمامی ورودی های غیرضروری طرح دریا و شهرکهای ساحلی ، تعطیلی پارک ها ، رستوران ها ،تالارها و قهوه خانه ها به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود و همچنین شهروندان هم با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برای حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

فرماندار شهرستان جویبار همچنین درباره محدودیت شرایط قرمز در این شهرستان بیان کرد: دانشگاه ها ، آموزشگاه های مراکز فنی و حرفه ای ، استخر سرپوشیده ، موزه ، آرایشگاه زنانه ، مصلی ، مساجد ، باشگاه های ورزشی ، قهوه خانه ها ، چایخانه ها ، مراکز تفریحی ، نماز جماعت ، طرح دریا تا اطلاع ثانوی تعطیل است. همچنین تابلوهای شهری جهت اطلاع رسانی خبرهایی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تبلیغات می شود و با بلندگو هم نکات بهداشتی برای مبارزه با این بیماری از سوی شهروندان اطلاع رسانی می شود.

اسد با تاکید براینکه از رسانه ها درخواست می شود؛درباره رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن را اطلاع رسانی کنند، تصریح کرد: کلیه اقامتگاه تا اطلاع ثانوی برای عموم ممنوع است و همچنین اموراتی که موجب ازدحام در ادارات ایجاد می شود تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار جویبار در پایان درباره فعالیت ادارات دولتی،گفت: ادارات نسبت به دورکاری و کاهش نیروی کار به یک سوم با الویت بیماران شرایط خاص و بالای 60 سال و همچنین مادران دارای فرزند زیر 6 سال در دستور کار قرار دهند بنابراین امیدواریم با این محدودیت ها ویروس منحوس کرونا در این استان و شهرستان جویبار از بین برود.  



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار