افتتاح هجدهمین پروژه بنیاد برکت در مازندران/ در تامین ماسک مورد نیاز کمبودی نداریم\
  • حسینقلی قوانلو در گفتگو با استنادنیوز؛

افتتاح هجدهمین پروژه بنیاد برکت در مازندران/ در تامین ماسک مورد نیاز کمبودی نداریم

  • کد خبر: 2111100291
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1399 - 11:51

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، گفت : در گذشته روزانه  20 هزار عدد ماسک در مازندران تولید می شد که این میزان باتوجه به شیوع مجدد ویروس کرونا به روزانه 300 هزار عدد ماسک رسید.

حسینقلی قوانلو در گفت و گو با استناد نیوز با اشاره به اینکه ماموریت بنیاد برکت، کمک به حوزه های تولید است، افزود: واحدهای صنفی که مشکل سرمایه دارند یا سرمایه ای ندارند، بنیاد برکت وارد عمل می شود و با انها مشارکت می کند و بعد از چند سالی از آن واحد تولید مورد نظر خارج و مشارکت خود را  قطع می کند.

وی ادامه داد: البته واحدهای تولیدی که متوقف شده اند، بنیاد برکت با آنها هم مشارکت می کند تا آن ها بار دیگر به عرصه تولید بازگردند. امروز هجدهمین پروژه بنیاد برکت در مازندران افتتاح شد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران درباره تولید ماسک با شیوع مجدد ویروس کرونا، گفت: با همه گیری ویروس کرونا به همه مردم تاکید می کنیم که از ماسک استفاده کنند. در سطح کشور روزانه 6 میلیون ماسک تولید می شد، اکنون این ظرفیت وجود دارد که به 12 میلیون عدد برسد. در سطح استان مازندران هم 20هزار ماسک تولید می شد اکنون به 300 هزار عدد در روز رسیده است. اگر پارچه مورد نظر برای تولید ماسک فراهم شود می توانیم تولید را تا 600 هزار در روز افزایش دهیم. کمی در توزیع مشکل داشتیم اما اکنون این معضل حل شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار