قول مساعد مدیرعامل بنیاد برکت برای اجرای طرح سحاب در جویبار / ساخت یک هزار و 900 مدرسه در کشور\

قول مساعد مدیرعامل بنیاد برکت برای اجرای طرح سحاب در جویبار / ساخت یک هزار و 900 مدرسه در کشور

  • کد خبر: 2111100288
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1399 - 13:02

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کشور خبر داد و گفت: با حضور بنیاد برکت حدود ۱۰۰۰روستای محروم در کشور محرومیت زدایی خواهد شد و تاکنون حدود یک هزارو ۹۰۰ مدرسه در کشور ساخته شده است .

به گزارش استناد نیوز، امیرحسین مدنی روز شنبه در مراسم افتتاحیه شرکت تولیدی آریاسلولز در شهرک صنعتی جویبار با اعلام اینکه تاکنون یک هزارو ۹۰۰ مدرسه توسط بنیاد برکت در کشور ساخته شده است، افزود: خوشبختانه بنیاد برکت از تکلیف داده شده توسط مقام معظم رهبری در ساخت ۱۰۰۰ مدرسه موفق عمل کرده و دوبرابر این تکلیف را در کشور اجرایی کرده است .

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار و ۵۰۰ مسجد و مجموعه های فرهنگی در کشور ساخته شده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۴۰ مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت توسط بنیاد برکت در کشور راه اندازی شده است .

مدیر عامل بنیاد برکت بیان کرد: در طرح سحاب بنیاد برکت، ۴۷ هزار طرح در کشور اجرایی شده است و در ۸ هزار روستا طرح های اشتغالزایی انجام می شود.

مدنی با اعلام اینکه روزانه ۳۰۰ طرح اشتغال محور توسط بنیاد برکت در کشور انجام می شود، افزود: در قالب این طرح ها روزانه یک هزار شغل در کشور ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: امسال مشارکت جدید با ۱۳۰ بنگاه های کوچک و متوسط را دردستور کار خود داریم.

مدیرعامل بنیاد برکت در جواب درخواست کمال علیپور نماینده قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس و همچنین اسد فرماندار جویبار مبنی بر فعال شدن طرح سحاب در جویبار قول مساعد داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار