ورود پسآب شهرک صنعتی رجه بابل به زمین های کشاورزی و مشکلات مردم منطقه + ویدئو\
  • گزارش مردمی؛

ورود پسآب شهرک صنعتی رجه بابل به زمین های کشاورزی و مشکلات مردم منطقه + ویدئو

  • کد خبر: 2111100269
  • چاپ
  • انتشار: 17 آبان 1400 - 20:15

موضوع ورود پساب‌های صنعتی به محیط زیست نکته‌ای است که تا امروز زیاد مورد توجه قرار نگرفته یا شاید خلاء‌های قانونی برخورد بازدارنده باعث بی‌توجهی صاحبان صنایع در این بخش بوده است و اکنون پساب‌های صنعتی شهرک رجه بابل مشکلات عدیده ای برای مردم مظلوم و کشاورز روستای ابوالحسن کلا و اطاقسرای بابل شده‌است.

به گزارش استنادنیوز، مطابق بررسی‌ها و پایش محیط زیست استان مازندران همچنان شاهد مواردی از ورود فاضلاب صنایع به محیط زیست به ویژه رودخانه‌ها هستیم که به هیچ عنوان قابل قبول نیست. بخش عمده این معضل نتیجه وجود تصفیه خانه‌های مستهلک و یا بعضا عدم استفاده از تصفیه خانه در شهرک های صنعتی و بی‌توجهی صنایع به موضوع تصفیه فاضلاب و ورود فاضلاب خام به محیط زیست است.

تا جایی که موضوع ورودی فاضلاب کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مدتی با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی استان انعکاس یافت و واکنش و اخطارهای اداره محیط زیست را نیز به همراه داشته است اما تاکنون نتیجه امیدوار کننده ای از آن حاصل نشد.
انتظار مردم منطقه و روستاهای اطراف شهرک صنعتی رجه از نمایندگان مجلس بابل، رسیدگی فوری به این مشکل دیرینه و رفع آن بوده است.

 

گزارش: سامان سوهانیان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار