شکایت اداره محیط زیست از شهرداری جویبار / حداقل های بهداشتی در محل دپوی زباله جویبار رعایت نمی شود\
  • پیگیری مشکل پسماند در جویبار؛

شکایت اداره محیط زیست از شهرداری جویبار / حداقل های بهداشتی در محل دپوی زباله جویبار رعایت نمی شود

  • کد خبر: 2111100268
  • چاپ
  • انتشار: 21 تیر 1399 - 11:36

رعایت نشدن حداقل های بهداشتی در محل دپوی زباله و وضعیت نامناسب برای کارگران بکار گرفته شده در سوله تفکیک زباله شهرستان جویبار موجب شکایت از شهرداری جویبار شده است.

رئیس محیط زیست جویبار با اعلام اینکه متاسفانه حداقل های مسائل بهداشتی در محل دپوی زباله جویبار رعایت نشده است، گفت: برای رعایت حفظ و حراست محیط زیست طرح شکایتی از شهرداری جویبار انجام داده ایم.
ناصر کیائی روز شنبه در گفتگو با استناد نیوز با اشاره به اینکه دیوارکشی محل دپوی زباله، استفاده از آهک و خاک پاشی بصورت روزانه و باز چرخانی شیرابه توسط شهرداری رعایت نشده است ، افزود: امنیت این موضوع برای ما بسیار مهم بوده و مسائل مطرح شده به دادستانی هم ارجاع داده شده است.
وی بیان کرد: طرح شکایت از سوی محیط زیست به بازپرسی استان انجام شده است و در حال حاضر منتظر رای دادگاه هستیم .

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار با اعلام اینکه متاسفانه شرایط محل دپوی زباله و کارگران به کار گرفته در سوله تفکیک زباله اصلا مناسب نیست، گفت: دادستان ، محیط زیست و شبکه بهداشت به جد پیگیر حل این مسئله هستند.
دکتر مهدی فکوری افزود: گزارش های لازم تهیه و به مراجع قضایی ارسال شده است که امیدواریم با پی گیری های شخص دادستان شاهد ارتقاء مسائل بهداشتی در محل دپوی زباله باشیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار