بررسی مجدد بر روی زمین‌های وقفی انجام می‌شود/ نظارت‌ها بر اراضی نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر کم بود\
  • کیوان مرادیان در جلسه وقف قائمشهر؛

بررسی مجدد بر روی زمین‌های وقفی انجام می‌شود/ نظارت‌ها بر اراضی نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر کم بود

  • کد خبر: 2111100265
  • چاپ
  • انتشار: 19 تیر 1399 - 13:31

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس یازدهم ، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان مجلس و اداره اوقاف تشکیل می شود تا بر روی زمین های وقفی در شهرستان قائمشهر بررسی مجدد انجام شود.

به گزارش استناد نیوز، کیوان مرادیان روز پنج شنبه در جلسه وقف با اشاره به اینکه برخی از مسائل مربوط به شهر قائمشهر نیاز به بررسی مجدد است، افزود: در محوطه نمایشگاه بین‌المللی، شهرک فرهنگیان قرار دارد که سال‌ها است که مردم در آنجا زندگی میکنند و اکنون خبر می رسد که تمامی اراضی آن منطقه وقف است. به عنوان مسئول باید این مشکل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس شرایط روز و مسائل قانونی می توانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم. نباید مسئولان ذی ربط نسبت به مسائل موجود نمایشگاه بین‌المللی به راحتی عبور کنند. زمینی که سه بار سند آن تغییر میکند با هیچ منطقی سازگار نیست.

 نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس با اعلام اینکه باید بررسی مجدد در این زمینه انجام شود ،گفت: اداره ثبت هم باید در این زمینه پاسخگو باشد که چرا این اتفاق رخ داده است و بیش از 300 درصد به اراضی اضافه شده است. شخصی مدعی بعد از 70 سال با سه شاهد، اراضی را از ان خود کرده است که اصلا بر روی منطق نیست و باید در این زمینه پیگیری های لازم انجام شود.

مرادیان در پایان با اشاره به اینکه در مازندران زمینی که بعد از 50 سال رها می شود باید مجدد اوقاف کرد، گفت: بسیاری از زمین ‌هایی که اکنون در این منطقه موجود است کشاورزی شده و ابادی انجام شده و فرد بعد از چندین سال برگشته و مدعی است این زمین برای من است که نباید به این راحتی اراضی به فرد داده شود. بررسی مجدد انجام می شود که امیدواریم ان چه حق است به شرایط ایده ال برسد. چنین مشکلات در سطح شهرستان بسیار است که تیمی از نمایندگان مجلس و اوقاف تشکیل می شود و اینکه وقف است، تعلق میگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار