رعایت پروتکل بهداشتی از تعطیلی چرخ کم جان اقتصادی جلوگیری می کند\

رعایت پروتکل بهداشتی از تعطیلی چرخ کم جان اقتصادی جلوگیری می کند

  • کد خبر: 2111100259
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1399 - 18:33

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه چهار شرکت موظف هستند ماسک مورد نیاز را تامین کنند، گفت:  کارمند و ارباب رجوع بدون ماسک حق ورود به هیچ اداره ای را ندارند و با رعایت پروتکل های بهداشتی ساده می توانیم از تعطیلی چرخ کم جان اقتصادی شهرستان جلوگیری کنیم.

مهدی گلچوب به عنوان نماینده استاندار روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان سوادکوه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش فرماندار و دستگاه های مسئول از تلاش پرسنل و کادر بهداشت و درمان شهرستان قدردانی کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی از سوی فرماندار و نیروهای تحت امر ایشان در پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی روز های گذشته شاهد افزایش بیماران کرونایی در استان بوده ایم، افزود:با کم رنگ شدن سخت گیری ها تعداد میتلایان افزایش یافته است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ماسک را به عنوان  یک ابزار جدی و مهم در پیشگیری از شیوع بیماری نام برد و تصریح کرد:ایستگاه های ماسک از سوی اداره صمت در سطح شهرستان دایر شود تا ماسک به اندازه نیاز شهرستان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

گلچوب با تاکید بر اینکه چهار شرکت موظف هستند ماسک مورد نیاز را تامین کنند ادامه داد:کارمند و ارباب رجوع بدون ماسک حق ورود به هیچ اداره ای را ندارند ،با رعایت پروتکل های بهداشتی ساده می توانیم از تعطیلی چرخ کم جان اقتصادی شهرستان جلوگیری کنیم،با مراقبت و پیشگیری درجه آلودگی را کاهش دهیم تا مجبور به تعطیلی اصناف نشویم.

وی در پایان با بیان اینکه با یک همت همگانی می توانیم از آسیب های جدی پیشگیری نماییم و به کادر بهداشت و درمان کمک کنیم ،عنوان کرد: زدن ماسک در شرایط کنونی جامعه باید فرهنگ سازی شود تا تمام مردم از ماسک استفاده کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار