خبری از عمل به وعده 20 ماه 20 پروژه در جویبار نیست / ویروس کرونا در خدمت شهرداری جویبار\

خبری از عمل به وعده 20 ماه 20 پروژه در جویبار نیست / ویروس کرونا در خدمت شهرداری جویبار

  • کد خبر: 2111100235
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1399 - 19:46

وعده 20 ماه 20 پروژه شهرداری جویبار از آذرماه سال گذشته با تبلیغاتی گسترده اعلام ،اما مدت هاست به بهانه کرونا هیچ پروژه عمرانی قابل ملاحظه ای در جویبار به بهره برداری نرسیده است

به گزارش استناد نیوز، آذرماه سال 98 بود که همت محمدنژاد شهردار شهر جویبار در یک نشست خبری وعده بهره برداری از 20 پروژه عمرانی و فرهنگی در 20 ماه را به مردم و اصحاب رسانه داده شد، وعده ای که برای مردم جویبار بسیار امید بخش واقع شد اما با گذشت 7 ماه از آن نشست اقدام قابل دفاعی توسط شهرداری در عمل به وعده ها صورت نگرفت.

در ماه های آذر، دی و بهمن 98 بهره برداری از چند پروژه کوچک میدان، تندیس و روشنایی در دستور کار قرار گرفت که بعضا مراسم برگزار شده برای افتتاح پروژه های یاد شده بزرگتر از خود پروژه بود و مورد انتقاد واقع شد.

اما در چند ماه گذشته ویروس کرونا ناجی شهرداری جویبار شد و تاخیر در اجرای پروژه ها به گردن این ویروس افتاد، درحالی که علارغم وجود این ویروس زندگی مردم و فعالیت ادارات و شرکت ها از اردیبهشت ماه با دستور رئیس جمهور به روال عادی بازگشته است، همچنان خبری از شهرداری برای انجام وعده های داده شده در نشست خبری آذرماه و دهه فجر سال گذشته به گوش نمی رسد. گویی در سفرهای خواهر و برادر خواندگی شهردار جویبار، عمران و آبادانی شهر به فراموشی سپرده شده است.

ضمن اینکه اعضای شورای شهر جویبار نیز که علی یاری شهردار سابق این شهر را بعد از 22 ماه فعالیت برکنار و همت محمدنژاد را که یک سال پرحاشیه را در کیاسر به عنوان شهردار گذرانده بود به عنوان شهردار شهر ساحلی و استراتژیک جویبار برگزیدند باید پاسخگوی انتخاب خود و این کم کاری ها باشند.

استناد نیوز در آینده نزدیک به منظور تنویر افکار عمومی بصورت مستند به ابعاد مختلف این انتخاب و عزل و نصب های صورت گرفته در شهرداری جویبار و دلایل خروج افراد باتجربه و کاردان از بدنه مدیریتی شهرداری و برخی شنیده ها خواهد پرداخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار