حضور احتمالی علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران / تصمیمی برای مسابقات جهانی 2020 گرفته نشد\
  • سخنگوی فدراسیون کشتی خبر داد؛

حضور احتمالی علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران / تصمیمی برای مسابقات جهانی 2020 گرفته نشد

  • کد خبر: 2111100214
  • چاپ
  • انتشار: 31 خرداد 1399 - 18:24

سخنگوی فدراسیون کشتی با اعلام اینکه فدراسیون از هیچ فردی در انتخابات مجمع هیئت کشتی مازندران حمایت نمی کند از احتمال حضور رئیس فدراسیون در جلسه مجمع خبر داد

به گزارش استنادنیوز، محمدابراهیم امامی در مورد حواشی مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، گفت: فدراسیون در هیچ مجمعی قرار نیست از شخص خاصی حمایت داشته باشد و قطعا به دنبال این است که شخصی روی کار بیاید که از هر جهت بتواند آن هیئت را اداره کند و ارتقا دهد.

وی افزود: از همین رو احتمالا علیرضا دبیر شخصا در مجمع انتخاباتی هیت کشتی استان مازندران حضور خواهد یافت.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره احتمال برگزاری رقابت های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ نیز اظهار کرد: هنوز تصمیمی از سوی اتحادیه جهانی در مورد برگزاری مسابقات در سال ۲۰۲۰ گرفته نشده، البته قرار است اعضای کمیته فنی اتحادیه جهانی در دهه دوم مرداد مجددا نشستی داشته باشند که نسبت به رقابت های جهانی ۲۰۲۰ اعلام نظر کنند.

امامی ادامه داد: روس ها به شدت به دنبال برگزاری این مسابقات هستند اما تصمیم گیری قطعی در این باره انجام نشده اما در مورد مسابقات جهانی ۲۰۲۱ تصمیم گیری شده و برگزار خواهد شد. هیچ اشاره ای به برگزاری مسابقات در اوزان غیر المیپکی یا ۱۰ وزن نشده است اما با توجه به اینکه پیش از این در سال المپیک، مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی برگزار شد، در این دوره نیز همانند دوره قبل این احتمال وجود دارد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار