روستای انبارسر جویبار روستایی ساحلی که راهی به دریا ندارد!\

روستای انبارسر جویبار روستایی ساحلی که راهی به دریا ندارد!

  • کد خبر: 2111100136
  • چاپ
  • انتشار: 02 خرداد 1399 - 18:42

دهیار روستای انبارسر از توابع بخش گیلخواران شهرستان جویبار، گفت: متاسفانه علارغم اینکه روستای انبارسر یک روستای ساحلی است ما راه ورودی به ساحل دریا نداریم و امکان حضور گردشگران وجود ندارد

رامین غفاری در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: درآمد اهالی این روستا ارتباط تنگاتنگی به حضور گردشگر و مسافر دارد، اما تاکنون با توجه به پیگیری های زیاد صورت گرفته همچنان راه دسترسی به ساحل دریا مسدود است و عملا نمی توانیم با ورود گردشگر و مسافر به این روستا درآمد اهالی روستا را افزایش دهیم.

دهیار روستای انبارسر از توابع بخش گیلخواران با بیان اینکه با پیگیری های به عمل آمده طی 6 سال گذشته از سوی کارشناس فنی فرمانداری جویبار مبلغ 40 میلیون تومان برای زیرساخت راه دسترسی به ساحل اعتبار در نظر گرفته شد، افزود: اما به دلیل بسته بودن راه دسترسی به ساحل دریا، این میزان اعتبار برگشت خورد.

غفاری از روکش آسفالت از ورودی تا خروجی روستای انبارسر خبر داد و افزود: به دلیل وقوع سیلاب در اواخر سال 97  پل ورودی این روستا تخریب شده بود که هم اکنون با همکاری اهالی روستا و دهیاری این پل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

رئیس شورا روستای انبارسر از توابع بخش گیلخواران هم یکی از مهم ترین مشکلات اهالی این روستا را قطع بودن آب شرب از حوالی ساعت 14 الی 21 شب اعلام کرد و گفت: اهالی این روستا با قطعی آب شرب دست و پنجه نرم می کنند.

مجید غلامحسین زاده با انتقاد از نبود روشنایی از سه راه اول جاده تا روستای انبارسر، گفت: چندین بار برای حل این مشکل به اداره برق نامه نگاری کرده ایم ، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی در پایان از اجرا نشدن طرح هادی از سال 92 در این روستا خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار