کمبود آب شرب و اجرای طرح هادی مشکلات روستای نفت چال جویبار\
  • عین الله یزدانی چراتی؛

کمبود آب شرب و اجرای طرح هادی مشکلات روستای نفت چال جویبار

  • کد خبر: 2111100127
  • چاپ
  • انتشار: 30 ارديبهشت 1399 - 10:38

دهیار روستای نفت چال از توابع بخش گیلخوارن شهرستان جویبار گفت: جاده منتهی به دریا سال ها پیش شن ریزی انجام شد اما ما می خواهیم این جاده را بهتر بازسازی کنند تا شاهد حضور مسافر و رونق گردشگری در این منطقه باشیم .

عین الله یزدانی چراتی در گفت و گو با استناد نیوز ضمن بیان اینکه مشکل آب شرب مربوط به تمام روستاهای بخش گیلخوران است، افزود: همه ساله با کمبود آب شرب مواجه هستیم و از هم اکنون اهالی روستا با نزدیک شدن به فصل تابستان نگران این موضوع هستند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه روستای نفت چال یک روستای ساحلی است هنوز حدود دو کیلومتر از جاده در این روستا آسفالت نشده است، بارها نامه نگاری انجام اما نتیجه ایی حاصل نشد.

دهیار روستای نفت چال یکی دیگر از مشکلات این روستا را اجرای طرح هادی بیان کرد و گفت: نقشه طرح هادی برای جوانان روستا مشکل ایجاد کرده و برای ساخت و ساز با مشکل مواجه هستند.

یزدانی تصریح کرد: جاده منتهی به دریا سال ها پیش توسط کمک های مردمی شن ریزی انجام شد اما ما می خواهیم این جاده را بهتر بازسازی کنند تا شاهد حضور مسافر و رونق گردشگری در این منطقه باشیم .

وی در پایان با اعلام اینکه دهیاری روستای نفت چال در سال 94 احداث شد، گفت: این دهیاری نسبت به دیگر دهیاری ها دیرتر احداث شد و این مساله موجب عقب ماندگی های در اجرای طرح ها در روستا شده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار