قدرداني فرماندار سيمرغ از حماسه بی مثال اجرای طرح مواسات وكمك مومنانه سپاه ناحيه شهرستان سيمرغ به مستمندان\

قدرداني فرماندار سيمرغ از حماسه بی مثال اجرای طرح مواسات وكمك مومنانه سپاه ناحيه شهرستان سيمرغ به مستمندان

  • کد خبر: 2111100074
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1399 - 01:33

فرماندار شهرستان سیمرغ از خدمات و زحمات فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان سرهنگ جمشیدی در اجرای رزمایش کمک مومنانه تقدیر و تشکر کرد.

مجتبی حبیب نژاد روشن روز چهارشنبه در جلسه ستاد پدافند زیستی کرونا،افزود:سپاه در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری پای کار آمده و با اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه،به فقرا و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند،کمک کرده است.
وی با اعلام اینکه سپاه همواره نشان داده که در همه برهه‌های حساس یار و یاور مردم بوده و برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند،گفت: سپاه با شناسایی یکهزار و 400 نیازمند در این شهرستان ،بسته های معیشتی را تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع کرده است.
فرماندار سیمرغ تصریح کرد :درخشیدن نیروهای فداکار و قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان خدمت رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران برگ زرین دیگری از تلاش های خالصانه پرسنل سپاه است،که امید به آینده را رونق می بخشد و پیوند بین مردم و نهادهای مردمی سپاه را مستحکم تر می کند.
حبیب نژاد در پایان از زحمات خالصانه سپاه در رزمایش کمک مومنانه که با تلاش شبانه روزی سپاه و بسیج تحت فرماندهی هوشمندانه آنان انجام شد تقدیر و تشکر کرد و گفت:از خداوند متعال برای آنان اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار