\

آغازی دیگر

  • کد خبر: 2111100071
  • چاپ
  • انتشار: 23 ارديبهشت 1399 - 23:04

استنادنیوز؛ عقیل امامی در یادداشتی نوشت: سبز پوشان پرافتخار عرصه تامین امنیت و نظم اجتماعی که کارنامه درخشان و قطوری دارند ، همیشه مورد تکریم ملت هستند و مدال خدمت بی منت به بندگان  خدا  همواره بر سینه آنها می درخشد ‌.

«سردار سرتیپ دوم پاسدار روح الامین قاسمی صاحبی» از مجاهدان سرافراز عرصه امنیت در ناجا است که پس از خدمت 37 ساله در رده های گوناگون بویژه جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهی انتظامی استان های سمنان و گلستان اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمد و در گمنامی این مسئولیت را ترک کرد.
« او» در کسوت فرماندهی انتظامی به حسن خلق، مردم داری ،صلابت و تدبیر بایسته شناخته می شد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در پرتو بهره‌گیری از آموزه‌های رحمانی  وانقلابی رسالت اساسی خویش می دانست و این مهم را بعنوان مولفه های حیاتبخش در ارکان مختلف مسئولیت در ناجا در حد توان  نهادینه کرد.
سردارصاحب نام عرصه امنیت با کارنامه ای سفید و آمیزه ای از اخلاق نیکو و فداکاری اگرچه لباس سبز پوشان پیروز را از تن خارج نمود ولی با حضور دوباره در میدان فرهنگ و کارجهادی تجربه جدیدی  از خدمت رسانی به انقلاب اسلامی را در معرض نمایش گذاشت و بازنشستگی را آغاز ی در وادی دیگر خدمت معنا بخشید.
براستی که سرداران ولایت  خود را وقف آرمانهای والای انقلاب اسلامی کردند و در این مسیرتا پای جان ایستاده و از سختی ها هرگز خسته  نمی شوند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار