مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند / بیمار کرونایی در روستای ابجر قائمشهر نداریم\
  • بهورز روستای ابجر شهرستان قائمشهر؛

مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند / بیمار کرونایی در روستای ابجر قائمشهر نداریم

  • کد خبر: 2111100069
  • چاپ
  • انتشار: 23 ارديبهشت 1399 - 12:12

بهورز خانه بهداشت روستای ابجر شهرستان قائمشهر تعداد خانوارهای تحت پوشش این خانه بهداشت را 328 خانوار اعلام کرد و گفت : مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد بنابراین مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از احتمال بروز این بیماری جلوگیری کنند.

طاووس غلامی در گفت و گو با استناد نیوز ضمن بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات مطلوب و موثری از سوی خانه بهداشت روستای ابجر انجام شده است، افزود:در مرحله اول 994 نفر از اهالی روستاهای ابجر و رستم کلا شهرستان قائمشهر در بحث کرونا ، غربالگری سلامت شده اند .
وی با اعلام اینکه از 12 فروردین ماه مرحله دوم غربالگری کرونا ویروس در روستاهای ابجر و رستم کلا انجام شده است، گفت :اقدامات لازم به ویژه ارائه آموزش های بهداشتی فردی برای مقابله با این ویروس به اهالی روستا ارائه شده است ،خوشبختانه در روستای ابجر و رستم کلا هیچ بیمار کرونایی نداریم.
بهور خانه بهداشت روستای ابجر با تاکید براینکه کرونا تمام نشده است،افزود:مبارزه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، بنابراین مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.
بهورز خانه بهداشت روستای ابجر در پایان با اعلام اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا 50 نفر از اهالی روستا درگیر این ویروس شده بودند ،توضیح داد:برخی از اهالی این روستاها مبتلا به ویروس کرونا بوده اند اما با توجه به شغلشان که کشاورزی بوده نکات بهداشتی و درخانه ماندن را رعایت نکردند و همین مساله موجب افزایش شمار مبتلا به این ویروس شده بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار