90 بسته معیشتی در روستای رستم کلا قائمشهر توزیع شد/ ضدعفونی هرهفته دوبار در روستا\

90 بسته معیشتی در روستای رستم کلا قائمشهر توزیع شد/ ضدعفونی هرهفته دوبار در روستا

  • کد خبر: 2111100050
  • چاپ
  • انتشار: 19 ارديبهشت 1399 - 13:04

به منظور مقابله با ویروس کرونا هر هفته 2 بار ضدعفونی معابر ، کوچه ها در سطح روستای رستم کلا قائمشهر انجام شده است.

دهیار روستای رستم کلا قائمشهر در گفت و گو با استناد نیوز از تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در این روستا خبر داد و افزود: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، بروشورهای اطلاع رسانی چگونگی مقابله با این ویروس در سطح این روستا پخش شده است.
راضیه سادات ساداتی با بیان اینکه با همکاری شورا، پایگاه مقاومت ، دهیاری و کمک های مردمی هر هفته 2 بار ضدعفونی و سم زدایی در این روستا انجام شده است، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا چندین مرحله جوی ها و سطل ها را آهک پاشی کرده ایم.
وی در پایان با اعلام اینکه از شبکه بهداشت انتظار داشتیم تا بسته های بهداشتی به ما برای توزیع تحویل دهد اما این اتفاق نیافتاد، گفت: از کادر درمانی، اهالی روستا، اعضا شورا، پایگاه مقاومت، سرهنگ قلی پور و همه افرادی که برای مقابله با این ویروس به ما کمک کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم.
مسئول پایگاه مقاومت خواهران روستای رستم کلا با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا 700 ماسک با کمک دهیاری و اهالی محل تهیه و بین افراد توزیع شده است،افزود:از سوی سپاه قائمشهر هم 300 ماسک تهیه و بین اهالی این روستا توزیع شد است.
خدیجه اسماعیلی در پایان گفت: تاکنون پنج مرحله بسته معیشتی به تعداد 90 عدد با همکاری شورا، دهیاری، اهالی محل و سپاه تهیه و بین نیازمندان این روستا توزیع شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار