700 بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی قائمشهر توزیع شد/ کمک 550 هزار تومانی به هر معلول تحت پوشش\
  • رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر؛

700 بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی قائمشهر توزیع شد/ کمک 550 هزار تومانی به هر معلول تحت پوشش

  • کد خبر: 2111100039
  • چاپ
  • انتشار: 14 ارديبهشت 1399 - 22:56

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر : از ابتدای سال جاری تاکنون 700 بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش بهزیستی و آسیب دیده از بیماری کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

اسرافیل یزدانی روز یک شنبه در گفت و گو با استنادنیوز ارزش این بسته ها را 140 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون 400 بسته کمک معیشتی آماده و به زودی در بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش بهزیستی توزیع می شود.
وی با اعلام اینکه به 13 کودک کار هر کدام مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای خرید اقلام لوازم بهداشتی تعلق گرفته است،گفت: در کل مبلغ 10 میلیون تومان کارت هدیه برای کودکان کار و مراکز خدمات اجتماعی در نظر گرفته شده است.
رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه بیش از چهار هزار ماسک بهداشتی با همکاری پایگاه مقاومت، زنان سرپرست خانوار، شهرداری و شورای شهر تهیه شده است، افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا، این تعداد ماسک بهداشتی توسط همکاران اورژانس اجتماعی همراه با آموزش و رعایت نکات بهداشتی در مناطق آسیب پذیر این شهرستان توزیع شده است.
یزدانی با اشاره به اینکه توسط بهزیستی کشور به مراکز شبانه روزی این شهرستان به ازای هر معلول 550 هزار تومان به عنوان تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک، گان، پرداخت شده است، افزود: مبلغ اهدایی به مراکز شبانه روزی 150 میلیون تومان بوده است.
وی از کمک بنیاد مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خانوارهای بهزیستی این شهرستان خبر داد و گفت: این نهادها مبلغ 110 میلیون تومان کمک کرده اند که این مبلغ با اولویت بندی در بین خانوارهای تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار بهزیستی این شهرستان توزیع شده است.
رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر از خیرین، اداره اوقاف، شهرداری، شورای شهرر و سایر مسئولین و همه کسانی که در این ایام کمک کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.
یزدانی در پایان با اشاره به اینکه بخش اعظم زنان سرپرست خانوار و معلولین تحت پوشش بهزیستی هستند، گفت: از خیرین می خواهم تا برای تهیه بسته های حمایتی و سبد کالا به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی کمک کنند تا بتوانیم این کمک ها را در بین نیازمندان توزیع کنیم .
لازم به ذکر است یکهزار و 100 زن سرپرست خانوار و پنج هزار و 400 معلول در شهرستان قائمشهر شناسایی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار