کمک 3 میلیاردی شهرداری و شورای شهر قائمشهر در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه\

کمک 3 میلیاردی شهرداری و شورای شهر قائمشهر در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

  • کد خبر: 2111100032
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1399 - 14:48

رئیس شورای شهر قائمشهر با اشاره به رزمایش کمک مومنانه برای تهیه بسته های معیشتی، گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر قائمشهر مبلغ 3 میلیارد ریال سبد معیشتی تهیه و در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده در جریان کرونا توزیع خواهد شد.

سید هادی فضلی در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر قائمشهر بعد از انتخابات مجلس سریعا کمیته ایی را به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرداری تشکیل داده اند، افزود:با حضور اعضای شورا، شهردار،پرسنل شهرداری ،سازمان آتش نشانی و پسماند برنامه ریزی های لازم در این کمیته انجام شد.
وی گفت: گندزدایی و ضدعفونی معابر، اماکن عمومی، ایستگاه ها و پارک ها توسط همکاران شهرداری به صورت شبانه روزی انجام و در حال انجام شدن است.
رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر خاطر نشان کرد: در حد توان شهرداری تهیه ماسک برای کارکنان شهرداری، نیروی خدمات شهری، سد معبر، نیروهای آرامستان و ایستگاه تاکسی توزیع شده است.
فضلی با اشاره به اینکه با همکاری برخی از نهادها و با کمک شرکت خدماتی ایرانسل مبلغ 50 میلیون تومان جمع آوری شد، گفت: این مبلغ برای تهیه لباس، مواد ضدعفونی و دستکش برای نقاهتگاه امام علی حبیبی و بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر هزینه شد.
وی از تهیه بسته های معیشتی برای دست فروشان به ارزش 60 میلیون تومان خبر داد و افزود: این بسته های معیشتی بین دست فروشان که در پایان سال نتوانستند کسب و درآمدی داشته باشند، توزیع شده است.
رئیس شورای شهر قائمشهر در پایان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه برای تهیه بسته های معیشتی گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر قائمشهر مبلغ 300 میلیون تومان سبد معیشتی تهیه و در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده در جریان کرونا توزیع خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار