13 بسته غذایی بین اهالی روستای حاجی آباد قائمشهر توزیع شد/ توصیه های بهداشتی پیشگیری از کرونا\
  • شیردل رئیس شورای روستای حاجی آباد؛

13 بسته غذایی بین اهالی روستای حاجی آباد قائمشهر توزیع شد/ توصیه های بهداشتی پیشگیری از کرونا

  • کد خبر: 2111100031
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1399 - 22:02

رئیس شورای روستای حاجی آباد شهرستان قائمشهر از توزیع 13 بسته غذایی بین نیازمندان این روستا خبر داد و گفت :به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی آماده و در بین افراد نیازمند توزیع می شود.

سید باقر شیردل در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه تعداد خانوار روستای حاجی آباد 176 خانوار است، افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا هفته ایی دو بار نسبت به ضدعفونی و سم زدایی این روستا اقدام کرده ایم.
وی با اعلام اینکه آهک پاشی هفته ایی یکبار در حال انجام شدن است، گفت:به افرادی که دچار بیماری کرونا شده اند علاوه بر محلول ضدعفونی سطوح، سم پاش هم تقدیم کرده ایم تا با ماندن در خانه بهبودی خود را بدست آورند.
رئیس شورای روستای حاجی آباد با اعلام اینکه استفاده از دستکش برای پیشگیری از ویروس کرونا موثر است، بیان کرد: از علائم بیماری کرونا تب و لرز، خستگی ،کوفتگی، سردرد، سرگیجه و حالت تهوع است که برای پیشگیری از ویروس کرونا بهتر است افراد نسبت به شست و شوی دست و صورت خود با صابون اقدام نمایند.
شیردل در پایان با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا باید فاصله یک متر و 80 سانت با فرد بیمار رعایت شود، گفت: برای جلوگیری از عطسه حتما باید با دستمال یا آستین از پخش شدن میکروب در هوا جلوگیری کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار