210 بسته غذایی به ارزش 600 میلیون ریال بین نیازمندان روستا المشیر قائمشهر توزیع شد\

210 بسته غذایی به ارزش 600 میلیون ریال بین نیازمندان روستا المشیر قائمشهر توزیع شد

  • کد خبر: 2111100030
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1399 - 21:47

رئیس شورا روستای المشیر شهرستان قائمشهر از تهیه 210 بسته غذایی کمک مومنانه خبر داد و گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه این تعداد بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در روستای المشیر و روستاهای همجوار توزیع شده است.

حسینعلی سلطانی در گفت و گو با استنادنیوز اولین اقدام مقابله با ویروس کرونا را تشکیل ستاد اعلام کرد و افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا خواهران و برادران بسیجی در کارگاه خیاطی مدافعان سلامت سردار سلیمانی در حسینیه ارشاد المشیر مشغول تهیه ماسک بهداشتی هستند که تاکنون 24 هزار ماسک تهیه و بین اهالی روستای المشیر و 6 روستای هم جوار توزیع شده است.
وی با اعلام اینکه کارگاه خیاطی بابائی در حال تولید هشت هزار ماسک بهداشتی است، گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه 210 بسته معیشتی با ارزش 600 میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شده است.
دهیار روستای المشیر از تشکیل ستاد مبارزه با کرونا با حضور خیرین ،هیات امنا، فرماندهی پایگاه مقاومت، اعضاء شورا و بهورزان خبر داد و گفت: اعلام هشدارهای پیشگیری از ویروس کرونا از طریق بلندگو انجام شد و همچنین هر هفته نسبت به سم پاشی معابر اصلی و فرعی این روستا اقدام کرده ایم.
مجید محسنی به آموزش های لازم به روستائیان برای گندزدایی منازل خود اشاره ایی کرد و ادامه داد:به منظور مقابله با ویروس کرونا پنج مرحله محلول ضدعفونی سطوح تهیه و در اختیار تمامی اهالی روستای المشیر قرار گرفته است .
وی در پایان با اشاره به اینکه توصیه های بهداشتی به کسبه ها و فروشندگان ارائه شده است، گفت: به افرادی که عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت می گویم و از همه عواملی که برای مقابله با ویروس کرونا به ما کمک کرده اند تقدیر و تشکر می کنم .
در راستای مقابله با ویروس کرونا خیرین، فرماندهی سپاه آمل و سپاه شهرستان ساری، روحانیان، فرمانده پایگاه مقاومت و هیات امنا کمک کرده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار