روستای میدانسر قائمشهر هشت مرحله علیه ویروس کرونا ضدعفونی شد\
  • سیدجعفر موسوی؛

روستای میدانسر قائمشهر هشت مرحله علیه ویروس کرونا ضدعفونی شد

  • کد خبر: 2111100002
  • چاپ
  • انتشار: 03 ارديبهشت 1399 - 00:20

عضو شورای روستای میدانسر شهرستان قائمشهر از هشت مرحله ضدعفونی معابر و کوچه های این روستا برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت که ضدعفونی و آهک پاشی این روستا برای مقابله با این ویروس همچنان ادامه دارد.

سید جعفر موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با استنادنیوز از تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا با حضور پایگاه مقاومت بسیج، امام جماعت، اعضاء شورا، دهیاری و بهورز خبر داد و افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا، 2 مرحله آهک پاشی در نهرها و کانال های سطح این روستا انجام شده است.
وی گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا، 170 ماسک بهداشتی رایگان و 500 ماسک به قیمت مناسب در بین اهالی این روستا توزیع شده است.
عضو شورای روستای میدانسر شهرستان قائمشهر از توزیع بسته معیشتی بین افراد نیازمند در این روستا خبر داد و افزود: بسته های معیشتی در بین 30 خانوار نیازمند توزیع شده است و همچنین در ماه مبارک رمضان بسته هایی آماده و در بین افراد بی بضاعت توزیع می شود.
موسوی با اشاره به اینکه در روزهای 12 و 13 فروردین ماه از ورود افراد غیربومی به این روستا جلوگیری کرده ایم، گفت: با جلوگیری از افراد غیربومی به این روستا، روستا را پاک نگه داشته ایم.
وی با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا نکات بهداشتی را به اهالی روستای میدانسر ارائه داده ایم، افزود: از اهالی این روستا که برای مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشته اند، تشکر می کنم .  
عضو شورای روستای میدانسر در پایان گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و با کمک خیرین نسبت به خرید دستگاه اکسیژن و تب سنجی اقدام و در اختیار درمانگاه این روستا قرار داده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار