چرا مردم به افتتاح استادیوم ورزشی نور نیامدند؟\

چرا مردم به افتتاح استادیوم ورزشی نور نیامدند؟

  • کد خبر: 2111035
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1398 - 08:43

استنادنیوز؛ مردم عزیز کشور همواره نشان دادند که هرگاه مسولان از مسیر ملت و خواسته های بحق آنان که عدالت یکی از محوری ترین آنهاست فاصله بگیرند براحتی عبور خواهند کرد و این مستثنی برای هیچ حزب و گروه و فردی نبوده و نیست.

 

اگر به گزارشات شاهدان عینی و مردمی که از مقابل استادیوم عبور می کردند اکتفا نکنیم ، با کمی دقت و جستجو در تصاویر رسمی منتشر شده از سوی روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور و سایر رسانه های محلی در می یابیم که استادیوم با حضور بیشماری از مسئولان محترم کشوری، استانی و محلی ، پس از هفته ها سرو صدا، هیاهو و بوق و کرنا و هزینه های سنگین برگزاری افتتاحیه، با یک استادیوم تقریبا خالی ازمردم مواجه شده ، افتتاح گردید که از دو منظر قابل تامل است.

نگاه اول حاکی از بهره برداری از تمام ظرفیت های دولتی برای هماهنگی حضور وزیر محترم ورزش ، استاندار محترم، امامت محترم جمعه و مسولین منطقه ای و محلی جهت شرکت در مراسم افتتاحیه دارد که با حضور خود زینت بخش شهرستان نور شدند و باید از تلاش های و حمایت های معنوی و اداری ایشان نیز تشکر نمود.

اما داستان از آنجا تلخ و تاسف بار می شود که در روز افتتاحیه پس از دعوت ازحداقل۳۰۰۰ نفر از مردم عزیز منطقه، نخبگان و اصحاب ورزش و ...و هزینه کردن مسولان کشوری و استانی و بازیکنان لژیونر محلی عزیزمان که مایه افتخار منطقه اند، با استادیومی پراز_خالی!!! مواجه می شویم


ومردمیکه_نیامدند!!!!

جناب آقای شادمان
آیا بهتر نبود که به نصیحت خیرخواهان و دلسوزان و نخبگان شهرستان گوش فرا میدادید و بدور از هرنوع شتابزدگی و لجاجت،علی رغم تاخیر سه ساله، دوماه ماه نیز صبر میکردید و افتتاح این استادیوم را به زمانی مناسبتر ( پس از انتخابات) و حتی با حضور نماینده محترم فعلی افتتاح می نمودید؟ تا مردم بدور از هر نوع ذهنیت و شائبه جانبداری تمام قد جنابعالی از یک کاندیدای خاص به شعار همه_دعوتید جنابعالی لبیک جانانه می گفتند و با حضور گرم خود زینت بخش استادیومی می شدند که نام آن مزین به شهید پرافتخار شهرمان بود.

تا آنجا که با فراغی بال برنامه ریزی یک مراسم افتتاحیه باشکوه و برگزاری یک مسابقه دوستانه و خیرخواهانه را با حضور دو تیم مطرح کشوری و لیگ برتری در دستور کار قرار می دادید و نشاط وشادابی را جایگزین فضای بگیروببند در شهرستان می نمودید؟

آیا جنابعالی به نمایندگی از دولت، وظیفه برقراری اتحاد و انسجام بین مردم و مسولان نظام را در دستور کار دارید یا وظیفه ایجاد التهاب و سرخوردگی مردم از این تحرکات انتخاباتی ظاهر الصلاح را ؟‌

مردم عزیز کشور همواره نشان دادند که هرگاه مسولان از مسیر ملت و خواسته های بحق آنان که عدالت یکی از محوری ترین آنهاست فاصله بگیرند براحتی عبور خواهند کرد و این مستثنی برای هیچ حزب و گروه و فردی نبوده و نیست

منبع:کانال در شهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار