رئیس کل دادگستری مازندران: همه مسئولان با زمین خواری قاطعانه برخورد کنند\

رئیس کل دادگستری مازندران: همه مسئولان با زمین خواری قاطعانه برخورد کنند

  • کد خبر: 2110893
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1398 - 16:23

اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران از دستگاه های مسئول از جمله محیط زیست ، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی خواست در خصوص مبارزه با زمین خواری پای کار باشند .

به گزارش استنادنیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری روز یک شنبه در آیین معرفی رییس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر در خصوص مبارزه با زمین خواری در مازندران گفت: تنها بیان مشکلات کافی نیست، تمام مسئولین باید در حیطه وظایف خود پای کار بیایند و با این پدیده مبارزه نمایند.

وی ادامه داد: زمین خواری نیازمند یک حس مسئولیت در همگان است، این حس مسئولیت می تواند از مسئولان آغاز و به جامعه رسوخ پیدا کند.

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد : تجاوز به عرصه های دولتی منابع طبیعی از جمله دریا و جنگل تخلف محسوب می شود و باید از ان ها حفاظت کرد و تعدی بی رحمانه به این عرصه ها را جدی بگیریم .

حجت الاسلام اکبری همچنین به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت : از همه دستگاه های اجرایی می خواهم تا تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاریشان قرار دهند تا بتوانیم رضایت شهروندان را در این خصوص بدست بیاوریم.

این مقام مسئول قضایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : کاهش زمان دادرسی به پرونده ها باعث کم شدن تعداد موجودی پرونده ها در شعب و همچنین افزایش میزان رسیدگی آن ها می شود که لازم است مورد توجه مسئولان قضایی شهرستان ها قرار بگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار