خبرهای فوتبالی\
مدافع سابق پرسپولیس به نساجی پیوست

سعید آقایی مدافع سابق تراکتور و پرسپولیس با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست.

موج سواری اشتباه باشگاه نساجی از ماجرای معلم قائمشهری / بجای عذرخواهی زمین و زمان را به هم نبافید

استناد نیوز - باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران که فصل جاری مسابقات لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف حیثیت ورزشی خود را در معرض خطر دیده با تصمیمات اشتباه مدیریتی حیثیت فرهنگی خود را نیز زیر سوال برده است.

برای کسب سه امتیاز با تمام قوا می جنگیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه برای کسب سه امتیاز با تمام قوا می جنگیم، گفت: بازیکنانم برای کسب سه امتیاز با تمام قوا به میدان خواهند آمد تا بتوانیم شیرینی این برد را تقدیم هواداران کنیم.

دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را برهم بزنند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را برهم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگ دنیا مثل انگلیس، آرژانتین و تیم‌های دیگر آسان است.

نساجی مازندران با 2 گل فولاد خوزستان را شکست داد

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک تیم نساجی مازندران به پایان رسید.

امیدوارم نتیجه خوبی برابر فولاد خوزستان کسب کنیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان ما متعهدانه کار می کنند و در اختیار تیم هستند، گفت: امیدوارم بازیکنان ما  فردا مقابل تیم فولاد خوزستان بتوانند تاکتیک های مدنظر را در زمین بازی پیاده کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

کار تیمی در نساجی مازندران حرف اول را می زند/ مقابل گل گهر سیرجان بازی سختی را پیش بینی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اعلام اینکه کار تیمی در نساجی حرف اول را می زند، گفت: در بازی مقابل گل گهر سیرجان بچه ها باید پرتلاش، دونده و مبارزگر باشند.

برد نساجی مازندران مقابل مسجد سلیمان با چهار گل

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار خانگی به برد ارزشمندی در مقابل نفت مسجدسلیمان دست یافت.

نباید اسیر حملات سریع تیم مسجد سلیمان شویم/برای کسب بهترین نتیجه می جنگیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه همیشه به بازیکنانم گفته ام که باید قدر هواداران این تیم را بدانیم، گفت: در بازی خانگی مقابل تیم مسجد سلیمان باید شجاعانه و فکورانه بازی کنیم چرا که محکوم به برد هستیم و نباید اسیر حملات سریع این تیم شویم .

وطنی قائمشهر

تعویض چمن یک ورزشگاه کوچک شاید برای بسیاری ساده به نظر بیاید اما این پروژه  در ورزشگاه وطنی به معضل مدیریتی در استان مازندران تبدیل شده است.

منعی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد

وزیر کشور گفت:‌ اگر کسی با دستگاه داخلی مشکلی دارد و مشکلات ورزش را به فدراسیون‌های بین‌المللی بگوید، حتما با مسوولیت‌های ملی تناقض دارد.

آیا محل برگزاری فینال جام ‌حذفی تغییر می کند؟

مسئول برگزاری بازی‌های جام‌حذفی در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود دیدار فینال جام‌حذفی به تبریز منتقل می‌شود، گفت: این موضوع قطعی شده و آنچه مطرح می‌شود در حد شایعه است.

خطاب به مسئولان مازندران: لب و دهان نباشید و برای نساجی گام مهمی بردارید!

تصور این‌که علاوه بر تمرینات نساجی، بازی‌های این تیم نیز در تهران برگزار شود برای کلیه هواداران این تیم زجرآور است اما با شرایط کنونی ورزشگاه وطنی بعید نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

ایتالیا قهرمان یورو

تیم انگلیس در رقابت فینال یورو 2020 در مقابل دیدگان هواداران پر شور خود نتیجه را در ضربات پنالتی به ایتالیا واگذار کرد تا طلسم 53 ساله ایتالیا در این رقابت ها شکسته شود

مسی و قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی یک بر صفر برابر برزیل پس از 28 سال قهرمان کوپا آمریکا شد تا مسی نخستین جام ملی خود را با تیم ملی آرژانتین بالای سر ببرد.

مجید جلالی

مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران به صورت توافقی و تنها پس از 7 هفته از این تیم جدا شد تا نساجی در بحرانی جدید وارد شود

صفحه1 از19

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار